Heb je al een account?
Eerste keer hier? Welkom!
- Minimum 10 karakters
- Minimum 1 hoofdletter
- Minimum 1 kleine letter
- Minimum 1 cijfer (0-9)
- Minimum 1 speciaal teken
- Niet meer dan 2 identieke karakters na elkaar
update 07/04/21
BestelbonJe privacy is belangrijk voor ons.
Daarom verwerken we alle persoonsgegevens die wij van je verkrijgen als klant of als bezoeker van één van onze websites alleen op een manier die in overeenstemming is met de toepasselijke regelgeving inzake gegevensbescherming, in het bijzonder de Algemene Verordening Gegevensbescherming 2016/679 van 27 april 2016 ("GDPR").
Deze privacy policy bezorgt je meer informatie over welke persoonsgegevens we verwerken, waarom we ze verwerken, hoe we deze verkrijgen, hoe lang we deze bijhouden en met wie we ze delen.
1. IDENTITEIT EN CONTACTGEGEVENS
De gezamenlijke verwerkingsverantwoordelijken voor je persoonsgegevens zijn de volgende juridische entiteit en een aantal dochterondernemingen van deze juridische entiteit:
The Fashion Society NV
Brusselsesteenweg 185
1785 Merchtem
België
Ondernemingsnummer 0553.548.910
De winkels van deze entiteiten zijn gekend onder de commerciële benamingen ZEB, Pointcarré, The Fashion Store, Ziffiks en Zeb For Stars.
In geval je vragen hebt over de verwerking van jouw persoonsgegevens, neem dan zeker contact op met onze customer service. Zij helpen je heel graag verder. Je kan hen bereiken via één van de volgende kanalen:
• Via e-mail: [email protected]
• Via telefoon: 02/568.11.85
• Via de live chat op de webshops van ZEB en Pointcarré
2.DOELEINDEN
Wij verwerken je persoonsgegevens voor één of meer van de volgende doeleinden:
• Klantenbeheer
• Direct marketing
• Optimalisatie van de website
• Camerabewaking
Hieronder kan je per doeleinde terugvinden welke persoonsgegevens we verwerken, waarom we ze verwerken, hoe we deze verkrijgen, hoe lang we deze bijhouden en met wie we ze delen.
2.1. Klantenbeheer
In het kader van ons klantenbeheer verwerken wij je identificatiegegevens (naam, titel, facturatieadres, leveradres, telefoonnummer, e-mailadres, klantennummer), een aantal financiële gegevens (betaalmethode, bankrekeningnummer) en houden wij je aankoopgeschiedenis en je eventuele afspraken, berichten of vragen aan ons bij.
Deze gegevens laten ons toe om jouw bestellingen of aankopen en afspraken op een correcte manier af te handelen en op een vlotte manier met jou te communiceren en je vragen te beantwoorden. Ook bij eventuele retours kunnen we je zo beter verder helpen. Als je lid bent van ons loyalty programma en wil genieten van de voordelen hiervan, hebben we jouw gegevens nodig om de punten op jouw account te zetten. Na een aankoop kunnen wij je ook contacteren om te peilen naar je tevredenheid. Wanneer je hebt deelgenomen aan een van onze wedstrijden, kunnen wij je op die manier contacteren.
De rechtsgrond voor deze verwerking is de uitvoering van een overeenkomst waarbij je partij bent of om eventuele vragen te beantwoorden voorafgaand aan het aangaan van een overeenkomst (art. 6, §1, (b) GDPR).
Wij verkrijgen deze persoonsgegevens rechtstreeks van jou, bijv. door het inlezen van je elektronische identiteitskaart in een winkel of wanneer je een account aanmaakt op één van onze websites.
Voor ons klantenbeheer houden wij je persoonsgegevens bij tot 10 jaar na je laatste aankoop.
Wij delen deze persoonsgegevens uitsluitend met derde partijen met wie wij samenwerken in het kader van ons klantenbeheer (IT en softwareproviders en de koerierdienst).
2.2. Direct marketing
Voor direct marketing verwerken wij je identificatiegegevens (naam, titel, adres, telefoonnummer, e-mailadres, IP-adres, cookies), een aantal persoonlijke kenmerken (geslacht, geboortedatum, moedertaal), je aankoopgeschiedenis en browsegeschiedenis. Op de website van Zeb For Stars kan je ook de identificatiegegevens (naam) en persoonlijke kenmerken (geslacht, geboortedatum) van je kind(eren) ingeven. Als je ons tagt in één van je Instagram foto's, kunnen wij ook je afbeelding verwerken.
Deze gegevens laten ons toe om je communicaties te versturen en daarvoor het gepaste medium te kiezen: d.i. per e-mail, post, SMS, telefoon en/of via online advertenties. Op die manier kunnen we je onder meer op de hoogte houden van onze aanbiedingen en de laatste trends of nieuwigheden. We sturen je dan een attentie op je verjaardag en kunnen je uitnodigen voor onze events. Indien je hiermee hebt ingestemd op de website van Zeb For Stars, bezorgen wij ook je kind(eren) een attentie op hun verjaardag.
Wij gebruiken je gegevens ook om onze communicaties te personaliseren (bijv. op basis van je geslacht, woonplaats of vaak gekochte merken). Op die manier kunnen we je tips bezorgen die helemaal op jouw maat gemaakt zijn.
Instagram foto's waarin je ons tagt kunnen we hergebruiken op onze websites en sociale media en in onze winkels en communicaties.
De rechtsgrond voor deze verwerking is het gerechtvaardigd belang om onze producten en diensten te promoten bij onze klanten (art. 6, §1, (b) GDPR). Indien je geen klant bent, ontvang je onze communicaties alleen wanneer je hiervoor je toestemming hebt gegeven, bijv. door je in te schrijven op een nieuwsbrief via één van onze websites (art. 6, §1, (a) GDPR). Wij zullen je kind(eren) enkel een verjaardagsattentie sturen indien je hiervoor je toestemming hebt gegeven op de website van Zeb For Stars. Online advertenties zijn enkel te zien wanneer je toestemming hebt gegeven voor het plaatsen van advertentiecookies (voor meer informatie, zie Cookieverklaring ZEB, Pointcarré, ZEB For Stars, The Fashion Store).
Wij verkrijgen deze persoonsgegevens steeds rechtstreeks van jou.
Wij versturen communicaties tot 6 jaar na je laatste aankoop. Je kan je uiteraard steeds vroeger uitschrijven (voor meer informatie, zie Rechten). De toestemming voor advertentiecookies kan ook steeds ingetrokken worden via je cookievoorkeuren (voor meer informatie, zie Cookieverklaring ZEB, Pointcarré, ZEB For Stars, The Fashion Store). Wij hergebruiken Instagram foto's waarin je ons getagd hebt enkel indien je hiervoor specifiek je toestemming hebt gegeven via Instagram.
Wij delen deze persoonsgegevens uitsluitend met derde partijen met wie wij samenwerken voor direct marketing (IT en softwareproviders en aanbieders van marketingtools).
2.3.Optimalisatie van de websites
Voor de optimalisatie van onze websites verwerken wij je identificatiegegevens (IP-adres en cookies).
Deze gegevens laten ons toe om een goed functionerende en gebruiksvriendelijke website en desgevallend webshop aan te bieden.
De rechtsgrond voor het plaatsen van technisch essentiële en functionele cookies is een gerechtvaardigd belang om een goed functionerende en gebruiksvriendelijke website en webshop te kunnen aanbieden (art. 6, §1, (f) GDPR). Analytische cookies en sociale mediacookies worden enkel geplaatst wanneer je via de betrokken website je toestemming hebt gegeven voor het plaatsen van deze cookies (art. 6, §1, (a) GDPR) (voor meer informatie, zie Cookieverklaring ZEB, Pointcarré, ZEB For Stars, The Fashion Store).
Wij verkrijgen deze persoonsgegevens steeds rechtstreeks van jou.
De vervaltermijn verschilt per cookie en je kan je cookievoorkeuren steeds wijzigen (voor meer informatie, zie Cookieverklaring ZEB, Pointcarré, ZEB For Stars, The Fashion Store).
Wij delen deze persoonsgegevens uitsluitend met derde partijen met wie wij samenwerken voor de betrokken website en webshop (IT en softwareproviders).
2.4.Camerabewaking
Al onze winkels zijn voorzien van camerabewaking. Wanneer je bij ons komt winkelen, worden er dus beelden van je geregistreerd evenals de locatie, de datum en het uur van registratie.
De camerabewaking heeft uitsluitend tot doel om de veiligheid in onze winkels te garanderen, om diefstallen te vermijden n om misdrijven, conflicten, schadegevallen en andere ongevallen af te handelen.
De camerabewaking wordt duidelijk aangegeven in de winkels met het gekende pictogram. Wanneer je bij ons komt winkelen, word je geacht te hebben toegestemd met de registratie van je beelden.
De beelden worden maximum 30 dagen bijgehouden, behoudens wanneer wij deze langer nodig hebben als bewijs van een misdrijf of overlast.
Wij delen deze beelden enkel met derde partijen met wie we samenwerken in het bereiken van de hierboven vermelde doeleinden (bijv. veiligheidsadviseurs) en indien nodig met de politiediensten en gerechtelijke overheden. In geval van een schadegeval kunnen de beelden ook worden doorgegeven aan onze verzekeraar, advocaat, experts of andere betrokken partijen.
3. BEVEILIGING
We hebben passende technische en organisatorische maatregelen geïmplementeerd om de vertrouwelijkheid van je persoonsgegevens te waarborgen en je gegevens te beschermen tegen onopzettelijke of onwettige vernietiging, verlies, wijziging, ongeautoriseerde openbaarmaking of toegang.
Wij hebben de nodige contractuele afspraken gemaakt met de derde partijen met wie wij samenwerken en geven je persoonsgegevens niet door buiten de Europese Economische Ruimte zonder de garantie dat je gegevens daar ook een evenwaardig beschermingsniveau genieten.
4. RECHTEN
Je kan onze customer service altijd contacteren voor de uitoefening van de volgende rechten:
een verzoek om toegang of rectificatie van je persoonsgegevens
een verzoek om wissing van je persoonsgegevens
een verzoek om beperking van de verwerking van je persoonsgegevens
een bezwaar tegen de verwerking van je gegevens
een klacht als je van mening bent dat we niet handelen in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving inzake gegevensbescherming. Je kan ook een klacht indienen bij de toezichthoudende autoriteit.
Onze Customer Service stelt alles in het werk om jou meteen verder te helpen. Je kan hen bereiken via één van de volgende kanalen:
via e-mail: [email protected]
via telefoon: 02/568.11.85
via de live chat op de webshops van ZEB en Pointcarré
Indien je niet langer onze elektronische nieuwsbrieven wenst te ontvangen en de verwerking van je gegevens voor die doeleinde wil stopzetten, kan je ook steeds gebruik maken van de uitschrijflink voorzien onderaan elke nieuwsbrief.
Indien je niet langer onze SMS boodschappen wenst te ontvangen en de verwerking van je gegevens voor die doeleinde wil stopzetten, kan je ook steeds reageren per SMS dat je deze niet langer wil ontvangen. Indien je niet langer gecontacteerd wil worden per telefoon, kan je dit uiteraard ook telefonisch meedelen.
Voor die doeleinden waarvoor de rechtsgrond voor de verwerking van persoonsgegevens een gerechtvaardigd belang is, kan je ons steeds meer informatie vragen over de belangenafweging die wij in dat kader hebben uitgevoerd (voor meer informatie, zie Doeleinden).
Wij respecteren alle rechten met betrekking tot je persoonsgegevens waarop je volgens de toepasselijke regelgeving recht hebt.
Voor identificatiedoeleinden is het mogelijk dat we je om een kopie van de voorkant van je identiteitskaart vragen.
5. UPDATES
Deze privacyverklaring kan van tijd tot tijd worden gewijzigd, binnen de beperkingen van de toepasselijke regelgeving inzake gegevensbescherming. Via de QR-code en fysieke kopieën in de winkels en via onze websites heb je steeds toegang tot de meest actuele versie.
Algemene voorwaarden
1. Handelsvoorwaarden
De volgende handelsvoorwaarden zijn van toepassing op alle activiteiten tussen jou en The Fashion Society NV (hierna “THE FASHION STORE”, “THE FASHION STORE e-shop”, “de e-shop” of “we/wij”). Door het plaatsen van een bestelling ga je uitdrukkelijk akkoord met de algemene voorwaarden.
THE FASHION STORE doet zijn uiterste best om de algemene voorwaarden duidelijk en in bevattelijke bewoordingen te omschrijven. Gelieve de algemene voorwaarden zorgvuldig door te nemen alvorens je een bestelling plaatst.
THE FASHION STORE behoudt zich het recht voor de algemene voorwaarden op ieder moment en zonder voorafgaande berichtgeving te wijzigen. Deze wijziging geldt enkel voor de toekomst en heeft geen invloed op reeds geplaatste bestellingen. Wij raden je aan de algemene voorwaarden regelmatig te consulteren zodat je op de hoogte blijft van de toepasselijke bepalingen.
1.1 Bedrijfsgegevens
The Fashion Society NV (THE FASHION STORE
Brusselsesteenweg 185 1785 Merchtem (België)
Btw-nummer/Ondernemingsnummer : BE 0553 548 910
Oprichtingsdatum : 20/10/1992
Vertegenwoordigd door: Luc Van Mol
Operationeel verantwoordelijke e-shop: Femke MUSSELS.
Telefoon: 02/568.11.85
E-mail: [email protected].
Rekeningnummer: BE77 3630 8928 8742 (belangrijk: vermeld steeds de unieke niet-gestructureerde mededeling uit je orderbevestiging).
1.2 Nauwkeurigheid van gegevens
We doen er alles aan om er voor te zorgen dat de informatie op deze website op ieder moment volledig, nauwkeurig en actueel is. Ondanks deze inspanningen is het mogelijk dat de informatie op onjuist, onvolledig of verouderd is. THE FASHION STORE kan geen garantie bieden wat betreft volledigheid, nauwkeurigheid of actualiteit van enige informatie op deze website.
1.3 Prijzen
Alle prijzen op de THE FASHION STORE e-shop zijn weergegeven in euro. Alle prijzen zijn inclusief 21% btw, exclusief verzendingskosten. Indien er verzendkosten zijn, melden we dit altijd voordat je je aankoop definitief plaatst.
1.4 Garantie
Wij garanderen dat onze goederen conform zijn aan uw bestelling en voldoen aan de normale verwachtingen die u ervan mag hebben rekening houdende met de specificaties van het product. Wij garanderen u natuurlijk ook dat onze goederen voldoen aan alle op het ogenblik van uw bestelling bestaande wetten. Bovendien hanteren wij wat betreft het leveren van goederen de wettelijke minimumgarantietermijn van twee jaar indien het goed niet conform is aan de geplaatste bestelling. Dit betekent dat bij gebreken of defecten aan het goed tot 2 jaar na de levering dit goed kosteloos wordt hersteld, dan wel vervangen. Voor zover dit mogelijk en redelijk is, hebt u de keuze tussen herstelling of vervanging. Enkel ingeval de herstelling of de vervanging buitensporig of onmogelijk is of niet binnen een redelijke termijn kan worden uitgevoerd, heeft u het recht om een prijsverlaging of de ontbinding van de verkoopsovereenkomst te eisen. Wij vragen u om ons eventuele gebreken of defecten te melden binnen de 2 maanden van de vaststelling ervan. Indien het defect of gebrek zich manifesteert binnen de 6 maanden na de levering wordt dit geacht reeds te hebben bestaan voor de levering, tenzij wij het tegendeel kunnen bewijzen. Na 6 maanden zal u zelf moeten bewijzen dat het gebrek reeds bij de levering aanwezig was.
1.5 Staat van de goederen
Alle artikels die te koop aangeboden worden in de THE FASHION STORE e-shop zijn in nieuwstaat, ongedragen en onberispelijk schoon. Alle producten van de e-shop zijn geïllustreerd met foto's en voorzien van een duidelijke uitleg (merk, omschrijving, prijs, eventuele promoprijs, beschikbare maten, wasvoorschriften ... waar mogelijk). De afbeeldingen die we gebruiken zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden goederen. Indien we ons overduidelijk vergist hebben, zijn we niet verplicht je alsnog te leveren.
1.6 Waarheidsgetrouwe kleuren
We doen ons uiterste best om de kleuren van elk artikel waarheidsgetrouw weer te geven in de e shop. Hou er echter rekening mee dat de kleuren op de foto's licht kunnen afwijken van de echte kleuren (afhankelijk van o.a. beeldscherm, lichtsterkte ...). Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je twijfelt over een kleur. Contact: [email protected]
1.7 Aanbod van goederen en vrije keuze van bestelling
De presentatie van onze producten in de THE FASHION STORE e-shop is slechts een vrijblijvende uitnodiging om bij ons goederen te bestellen. Met het versturen van de bestelling ga je een bindende offerte aan voor het sluiten van een koopcontract.De offerte wordt door ons aanvaard doordat wij de goederen leveren. De automatisch gegenereerde bevestigingsmail voor de bestelling is geen aanvaarding van de offerte, maar documenteert louter dat de bestelling bij ons is aangekomen. Het staat ons vrij om te beslissen of we een bestelling al dan niet aanvaarden. Als we een bestelling niet uitvoeren, delen we jou dit onmiddellijk mee. THE FASHION STORE verkoopt zijn artikels uitsluitend aan eindconsumenten met een leeftijd van 18 jaar en ouder, en alleen in hoeveelheden die in de handel gebruikelijk zijn. Als je geen 18 bent, verzoeken we om de bestelling door ouders of wettelijke voogd te laten plaatsen. Als we merken dat een bestelling is geplaatst door een minderjarige, kunnen we deze bestelling weigeren.
1.8 Beperking van aansprakelijkheid
De informatie op de website is van algemene aard. De informatie is niet aangepast aan persoonlijke of specifieke omstandigheden, en kan dus niet als een persoonlijk, professioneel of juridisch advies aan de gebruiker worden beschouwd. THE FASHION STORE levert grote inspanningen opdat de ter beschikking gestelde informatie volledig, juist, nauwkeurig en bijgewerkt zou zijn. Ondanks deze inspanningen kunnen onjuistheden zich voordoen in de ter beschikking gestelde informatie. Indien de verstrekte informatie onjuistheden zou bevatten of indien bepaalde informatie op of via de site onbeschikbaar zou zijn, zal THE FASHION STORE de grootst mogelijke inspanning leveren om dit zo snel mogelijk recht te zetten. THE FASHION STORE kan evenwel niet aansprakelijk worden gesteld voor rechtstreekse of onrechtstreekse schade die ontstaat uit het gebruik van de informatie op deze site.
Indien u onjuistheden zou vaststellen in de informatie die via de site ter beschikking wordt gesteld, kan u de beheerder van de site contacteren. De inhoud van de site (links inbegrepen) kan te allen tijde zonder aankondiging of kennisgeving aangepast, gewijzigd of aangevuld worden. THE FASHION STORE geeft geen garanties voor de goede werking van de website en kan op geen enkele wijze aansprakelijk gehouden worden voor een slechte werking of tijdelijke (on)beschikbaarheid van de website of voor enige vorm van schade, rechtstreekse of onrechtstreekse, die zou voortvloeien uit de toegang tot of het gebruik van de website.
THE FASHION STORE kan in geen geval tegenover wie dan ook, op directe of indirecte, bijzondere of andere wijze aansprakelijk worden gesteld voor schade te wijten aan het gebruik van deze site of van een andere, inzonderheid als gevolg van links of hyperlinks, met inbegrip, zonder beperking, van alle verliezen, werkonderbrekingen, beschadiging van programma's of andere gegevens op het computersysteem, van apparatuur, programmatuur of andere van de gebruiker. De website kan hyperlinks bevatten naar websites of pagina's van derden, of daar onrechtstreeks naar verwijzen. Het plaatsen van links naar deze websites of pagina's impliceert op geen enkele wijze een impliciete goedkeuring van de inhoud ervan. THE FASHION STORE verklaart uitdrukkelijk dat zij geen zeggenschap heeft over de inhoud of over andere kenmerken van deze websites en kan in geen geval aansprakelijk gehouden worden voor de inhoud of de kenmerken ervan of voor enige andere vorm van schade door het gebruik ervan.
2.Bestelling en betaling
2.1 Bestelling en overeenkomst
Na registratie kan je via je shopping bag ("winkelmand" of "winkelwagen") een bestelling plaatsen in de e-shop. Binnen maximaal 2 uur krijg je een e-mail ter bevestiging van je bestelling met een samenvatting van je order. Na het betalen en ontvangen van je artikels heb je als klant 14 dagen de tijd om artikels te retourneren of om te ruilen, via de e-shop of de winkels (zie 'Verzakingsrecht'). Na het verstrijken van deze termijn is je aankoop definitief en blijf je eigenaar van de gekochte artikels. We raden je aan voorafgaand contact met ons op te nemen in geval van vragen of twijfels om misverstanden en teleurstellingen te voorkomen. We gaan ervan uit dat je jouw gegevens naar waarheid doorgeeft bij het registreren en het plaatsen van een bestelling. Foutieve of onvolledige informatie kan immers een vlotte orderverwerking en levering in het gedrang brengen. Daarnaast is het ook de verantwoordelijkheid van jou als klant om je wachtwoord vertrouwelijk te houden om misbruik te voorkomen.
2.2 Minimale bestelwaarde
De minimale bestelwaarde in de e-shop is 19,95 euro incl. btw.
2.3 Betaalmogelijkheden
De e-shop voorziet verschillende betaalmogelijkheden van bestellingen in de e shop. Betaal je via online banking (BNP Paribas Fortis, Dexia, ING en KBC) of creditcard (VISA en Mastercard), dan wordt het bedrag meteen van je rekening afgehouden en kunnen we je bestelling onmiddellijk verwerken. Indien de uitgever van je kaart weigert om in te stemmen met je betaling aan ons, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen bij de levering en/of niet-levering van uw bestelling.
2.4 Veilig online betalen
Online betalen in de e-shop gebeurt door middel van een beveiligde transactie in samenwerking met onze partner Adyen. Je betaalgegevens en creditcardinfo worden enkel gebruikt voor de betaling en nooit vrijgegeven aan andere partijen.
2.5 prijsaanduiding
THE FASHION STORE engageert zich om in de e-shop te allen tijde correcte prijzen weer te geven voor de te koop aangeboden artikelen. In het uitzonderlijke geval dat er abusievelijk niet-correcte prijzen worden geafficheerd, hetzij als gevolg van een technisch probleem hetzij door een menselijke fout, geldt steeds het zogenaamde 'criterium van de goede trouw van de consument'. De verplichting van de verkoper om te verkopen tegen de prijs die in de rekken of op zijn website staat aangeduid, zelfs als die fout is in zijn nadeel, wordt afgezwakt door het criterium van de goede trouw van de consument, die redelijkerwijs moet hebben kunnen geloven dat de aangeduide prijs correct was.” (bron: OIVO, het Onderzoeks- en Informatiecentrum van de Verbruikersorganisaties, verwijzend naar de wetgeving i.v.m. redelijkheid in prijsaanduiding)
3.Levering
3.1 Leveringsmogelijkheden
De e-shop voorziet verschillende leveringsmogelijkheden van bestellingen in de e-shop. Tijdens de bestelprocedure heb je de keuze: ofwel haal je je bestelling gratis zelf af in een THE FASHION STORE-winkel naar keuze, ofwel kies je voor levering van je artikels op een bestaand adres via Bpost. THE FASHION STORE is niet verantwoordelijk voor eventuele douanekosten en mogelijk bijkomende taksen, belastingen of heffingen die na de verzending door derden worden toegepast.
3.2 Modaliteiten verzending naar postadres
Alle pakjes van de THE FASHION STORE e-shop worden verzonden door onze partner Bpost. Een bestelling wordt uiterlijk binnen 5 werkdagen na de besteldatum verzonden. Voor het merendeel van de artikels geldt 'op een werkdag besteld voor 19 uur, volgende dag geleverd.' De leveringstermijn wordt meegedeeld onderaan in de winkelwagen. Als je niet aanwezig bent op het ogenblik dat de Bpost-leverancier je pakje aanbiedt, wordt jouw pakje standaard aan de buren gegeven en wordt er hiervan een bericht achtergelaten in je brievenbus. Indien je dit liever niet wilt, of je andere aanwijzingen hebt voor de levering, kan je deze doorgeven via de website van Bpost.
3.3 Levering in een THE FASHION STORE-winkel
Je kan ervoor kiezen je pakje af te halen in een THE FASHION STORE-winkel naar keuze. Deze leveringsmethode is gratis. Onze winkels bewaren een pakje van de e-shop 14 dagen. Als je na 14 dagen je pakje niet bent komen afhalen, worden de artikels naar THE FASHION STORE teruggestuurd. Daar bewaren we je artikels zorgvuldig tot je contact met ons opneemt, online of telefonisch op het nummer 02/568.11.85. We leveren je artikels opnieuw af in een THE FASHION STORE-winkel of versturen ze voor 4,95 euro via bpost naar een Belgisch postadres van jouw keuze.
3.4 Voorraden
We doen er alles aan om de voorraad van de artikelen in de e-shop correct weer te geven. Indien ondanks onze inspanningen een artikel na bestelling toch niet voorradig zou blijken te zijn, informeren we jou als klant daar meteen over. We storten het bedrag van de niet-voorradige artikels terug op jouw rekening en bezorgen je een aangepaste factuur. THE FASHION STORE kan in geen geval aansprakelijk gehouden worden in geval van niet-levering van bestelde artikelen wegens stockbreuk of ontbrekende voorraad.
4.Gratis retour
4.1 Verzakingsrecht
Je hebt als klant het recht om af te zien van je verkoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief, binnen 14 dagen vanaf de dag die volgt op de levering van je artikels. Om gebruik te maken van je verzakingsrecht, breng je THE FASHION STORE hiervan schriftelijk of via e-mail op de hoogte. Hiervoor kan je het modelformulier uit Boek VI van het Belgisch Wetboek Economisch Recht gebruiken. Na ontvangst van het retourpakket, betalen we je het totaalbedrag van de retourartikels terug. Opgelet: retourartikels dienen te voldoen aan bepaalde voorwaarden om in aanmerking te komen voor terugbetaling (zie 'Retourvoorwaarden'). Let op: geen retour of omruilen mogelijk voor nagellak, parfum, cosmetica en panini-artikelen.
4.2 Retourprocedure
Artikels omruilen is bij THE FASHION STORE geen probleem. Dit kan na ontvangst van je bestelling in elke THE FASHION STORE-winkel. Je kan je artikel in de THE FASHION STORE-winkel ook omruilen voor een terugbetaling of terugsturen met Bpost om jouw terugbetaling te ontvangen. Retourartikels stuur je bij voorkeur in de originele verpakking terug. Gebruik voor een retourzending altijd de adressticker ('retourzending') die in elk pakje meegeleverd wordt. Gelieve steeds duidelijk de reden van retourzending in te vullen. Retour kan via verzending door Bpost of via afgifte in een THE FASHION STORE-winkel naar keuze. In beide gevallen dient de retoursticker op de originele verpakking gekleefd te worden.
* retour en omruilen per Bpost: enkel gratis binnen België via een Bpost parcel shop
4.3 Retourvoorwaarden
Vul het retourformulier in en stop het samen met de artikels die je wil omruilen in de originele verpakking. Kleef de retoursticker die je in je pakje vond over de oude adressticker en geef je pakje binnen 14 dagen af in een Bpost parcel shop of in een THE FASHION STORE-store naar keuze. Retourartikels zijn echter gevoelige wezentjes. Hou daarom aub rekening met het volgende:
• Retourartikels hebben heimwee - Zorg ervoor dat je ze binnen 14 dagen terugzendt per Bpost of afgeeft in een THE FASHION STORE store.
• Retourartikels hebben stijl - Ze zijn altijd ongedragen en onberispelijk schoon. Ze mogen gepast zijn, maar niet gebruikt.
• Retourartikels zijn old school - Ze gaan nooit de deur uit zonder hun originele labels.
• Retourartikels zijn gewoontedieren - Ze reizen bij voorkeur in hun originele verpakking.
Tijdens de eerste 14 dagen na de levering verwachten we dat je zorgvuldig omgaat met de bestelling en de verpakking. Als je de goederen nog wil terugsturen zoals hierboven omschreven, mag je ze enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of je het goed wenst te behouden. Teruggestuurde goederen mogen gepast zijn, maar mogen niet gebruikt zijn. Als je de goederen terugstuurt, doe dit dan bij voorkeur samen in de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking en rekening houdende met onze instructies hierboven.
Als je alle voorwaarden respecteert, zorgen we binnen 14 dagen na ontvangst van de retourartikelen voor een gegarandeerde terugbetaling van het totaalbedrag van de retourartikelen.
Let op: geen retour of omruilen mogelijk voor nagellak, parfum, cosmetica en panini-artikelen.
4.4 Beschadigde artikels en fabricagefouten
We verpakken en verzenden onze artikels altijd met de grootste zorg. Op die manier wordt de kans op schade tijdens de verzending tot het minimum herleid. Alle artikels worden voor verzending ook zorgvuldig gecontroleerd op eventuele fabricagefouten.
Indien de door ons geleverde goederen tijdens het transport werden beschadigd, niet overeenstemmen met de artikelen die op de leveringsbon vermeld staan of niet overeenkomen met de artikelen die je had besteld, moet je dit zo snel mogelijk melden en de artikelen naar ons terug sturen binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst.
We kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige gevolgschade wegens laattijdige levering of niet-levering door de transporteur die de onderneming heeft aangesteld. Onze aansprakelijkheid blijft in dergelijke gevallen beperkt tot de waarde van de artikelen waarvan wordt aangetoond dat ze niet door de klant werden ontvangen.
5.Klantenreacties en aanvullende ondersteuning
Indien je de bovenstaande informatie niet begrijpt of als je opmerkingen of suggesties hebt over een bestelling of over de e-shop in het algemeen, dan horen wij dat graag van jou. Neem gerust contact met ons op. Dat kan via het online contactformulier, de online customer service chat of telefonisch op het nummer 02 568 11 85.
Bij vragen, opmerkingen of klachten kan je in de eerste plaats terecht bij onze Customer Service. We helpen je met plezier verder, binnen de werkdag mag je van ons een persoonlijk antwoord verwachten.
Als drager van de kwaliteitslabels BeCommerce en Safeshops informeren we je bovendien met plezier over de BeCommerce procedure bij vragen & klachten en het Safeshops klachtenformulier, via [email protected] of schriftelijk: Kapelsesteenweg 195/1, 2180 Ekeren.
Naast onze eigen klachtenprocedure, kan u sinds 1 juni 2015 voor buitengerechtelijke consumentengeschillen terecht bij de Consumentenombudsdienst (COD). Deze dienst kan u in de eerste plaats informatie verschaffen over uw rechten als consument. Indien u klachten heeft, kan u hiervoor ook bij de COD terecht. De COD zal uw klacht analyseren om deze vervolgens aan het bevoegde bemiddelingsorgaan door te geven.
Meer info op https://www.consumentenombudsdienst.be/nl
Tot slot kan je ook terecht bij bij het Online Dispute Resolution platform van de EU, op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN
6.Copyright
De inhoud van de website www.thefashionstore.be is eigendom van The Fashion Society NV. Hieronder wordt verstaan: teksten, grafieken, foto's, afbeeldingen, bewegende beelden, geluiden, illustraties en software. Deze inhoud is auteursrechtelijk of door andere rechten beschermd. Het is verboden om deze inhoud zonder schriftelijke toestemming van THE FASHION STORE over te nemen, te publiceren, te verveelvoudigen of op enige andere wijze te gebruiken. In geval van overtreding zullen we niet aarzelen juridische stappen te ondernemen.